Klachten

Soms komt het voor dat iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij doen ons uiterste best om eventuele ontevredenheid te voorkomen en streven ernaar om de beste service te bieden. Als je toch een klacht hebt, neem dan gerust contact met ons op. Onze klantenservice staat namelijk altijd voor je klaar. We lossen eventuele problemen graag samen met je op.

Hoewel we eventuele problemen altijd voor je oplossen, zou het zo kunnen zijn dat je na contact met onze klantenservice nog steeds niet tevreden bent. In dat geval kun je jouw geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.