Hoe retourneer ik mijn bestelling?

We leven in de 21e eeuw. Een tijd waarin bijna alles digitaal gaat en je jouw favoriete festival items gewoon vanuit huis bestelt en de volgende dag gratis geleverd krijgt. En wat hoort daar bij? Inderdaad: gratis retourneren.

Als je om de een of andere reden toch niet blij bent met je bestelling, kan je deze gewoon kosteloos naar ons retourneren. Bij FestiLovers kan je dus volledig zorgeloos je bestelling plaatsen. Fijn hé?

Je hebt 30 dagen om je bestelling retour aan te melden, en vervolgens nog eens 30 dagen om je retour aangemelde bestelling terug te sturen. 

Om het retourproces helemaal soepel te laten verlopen, hebben wij op deze pagina stap voor stap uitgelegd wat er moet gebeuren. 

01

Meld je retour aan. Stuur ons een mailtje (info@festilovers.nl) met je bestelnummer zodat wij weten dat je iets wil retourneren.

02

Verpak je bestelling inclusief toebehoren in de originele verzendverpakking of in een andere beschermende verpakking. Zo weet je zeker dat de retour in goede orde bij ons aankomt.

03

Een van onze medewerkers zal zo snel mogelijk, in ieder geval binnen 1 werkdag, reageren op je appje of mailtje. Je krijgt van ons gratis een verzendlabel opgestuurd die je kunt uitprinten en op de verzendverpakking kunt plakken.

04

Je kunt je bestelling nu retourneren! Stop hem in een van de oranje brievenbussen op straat of lever hem af bij een PostNL locatie in de buurt.

Zodra we je bestelling hebben in goede orde hebben ontvangen, zullen we het totale orderbedrag in ieder geval binnen zeven werkdagen terug op je rekening storten. Aangezien wij natuurlijk zo snel als een raket zijn, duurt dit vaak maar één of twee werkdagen.